LA PRENSA Y YO /// LA PREMSA I JO
****
De vez en cuando me han entrevistado o ha sido publicado algún artículo sobre un tema en el que he estado relacionado.
En algunes ocasions m'han entrevistat o ha estat publicat algun article sobre un tema en el qual he estat relacionat.

****

Mira por donde, el diario Regió 7 publica esta entrevista el día 23 de septiembre de 1999 y unas palabras sacadas de contexto van a parar al titular. Ya tenemos un fantasma en el EDES.

Mira per on, el diari Regió 7 va publicar aquesta entrevista el dia 23 de setembre de 1999 i unes paraules tretes de context van a parar al titular. Ja tenim un fantasma en l'EDES.


****

Regió 7, 23 de octubre de 2003, el titular lo dice todo...mejor que ir a trabajar.

Regió 7, 23 d'octubre de 2003, el titular ho diu tot, millor que anar a treballar.


****

Paparazzis del diario Regió 7 nos persiguieron a Marta y a mi durante horas, decidimos visitar la Basílica de la Seu de Manresa ( http://www.lasequia.org/amicsseu/ ) para despistarlos pero al final nos cazaron in fraganti, aunque eso si, no se nos ve la cara porque la teníamos dentro de la ventana. La idea era saltar pero había demasiada altura. ¡Cosas de la fama!. Ah. El artículo fue publicado el día 24 de marzo de 2006.

Paparazzis del diari Regió 7 ens van perseguir a Marta i a mi durant hores. Vam decidir visitar la Seu de Manresa ( http://www.lasequia.org/amicsseu/ ) per a despistar-los, però al final ens van caçar in fraganti, encara que això sí, no se'ns veu la cara perquè la teníem dintre de la finestra. La idea era saltar però hi havia massa altura. Coses de la fama!. Ah. L'article va ser publicat el dia 24 de març de 2006.


****

En esta ocasión, el diario Regió 7 publicaba, el día 7 de junio de 2004, un artículo sobre el concierto que dio la Coral Eswèrtia del CECB para celebrar el 25 aniversario de su fundación. Yo soy el que está de espalda, no el director del coro si no el que está colgado. A mi lado Josep Maria y Marta.

En aquesta ocasió, el diari Regió 7 va publicar, el dia 7 de juny de 2004, un article sobre el concert que va donar la Coral Eswèrtia del CECB per a celebrar el 25 aniversari de la seva fundació. Jo sóc el que està d'esquena, no el director de la coral si no el què està penjat. Al meu costat el Josep Maria i la Marta.

****

En esta ocasión el diario El 9 nos explica, en su edición del día 5 de septiembre de 2003, la consecución de la segunda mayor integral del mundo por desnivel. Es el Sistema Arañonera, mediante la entrada por la boca C-7 y la salida por la cueva de Santa Elena. ¿Que pinta este artículo aquí?. Los más observadores verán, en la foto de grupo, al fondo a la derecha al Txema y también a la derecha en primer plano estoy yo. Fuimos a ayudar a nuestros colegas del Espeleo Club de Gràcia de Barcelona el día de la unión (y algún día anterior).

En aquesta ocasió el diari El 9 ens explica, en la seva edició del dia 5 de setembre de 2003, la consecució de la segona major integral del món per desnivell. És el Sistema Arañonera, mitjançant l'entrada per la boca C-7 i la sortida per la cova de Santa Elena. Que pinta aquest article aquí?. Els més observadors veuran, en la foto de grup, al fons a la dreta al Txema i també a la dreta en primer plànol estic jo. Vam anar a ajudar als nostres col·legues del Espeleo Club de Gràcia de Barcelona el dia de la unió (i algun dia anterior).






****

Diario Regió 7 de fecha 15-02-2007. Una conversación con el periodista del diario dio lugar a este artículo con motivo de la presentación del audiovisual sobre la exploración en la Bargadera.
Una conversa amb el periodista del diari va donar lloc a aquest article amb motiu de la presentació de l'audiovisual sobre l'exploració en la Bargadera.


****************************************************

No hay comentarios: