T1 Material de Muntanya

El dia 27 de juliol de 2007 es va inaugurar la botiga T1 a Manresa http://www.t1muntanya.com/ . Està especialitzada en material tècnic de muntanya: espeleologia, barrancs, escalada, etc.

Compte entre les marques que distribueix, algunes tan importants com:
Korda's http://www.sacidkordas.com/ , autèntic especialista en cordes de muntanya, amb una gamma de màxima tecnologia en barrancs i espeleologia.
Garra, fabricant de calçat d'escalada http://www.garra.info/ .
Alp, Northland, etc.
A la inauguració van acudir nombrosos amics dels socis del T1, que van oferir gran quantitat de cava i pastes als visitants. Posteriorment es va anar a sopar a un local proper, la Tazzina.

Des d'aquí desitjar que aquesta nova aventura tingui èxit i ompli el buit en material especialitzat de muntanya en la comarca del Bages i pròximes.

El día 27 de julio de 2007 se inauguró la tienda T1 en Manresa http://www.t1muntanya.com/ . Está especializada en material técnico de montaña: espeleología, barrancos, escalada, etc.

Cuenta entre las marcas que distribuye, algunas tan importantes como:
Korda's http://www.sacidkordas.com/ , auténtico especialista en cuerdas de montaña, con una gama de máxima tecnología en barrancos y espeleología.
Garra http://www.garra.info/ , fabricante de calzado de escalada.
Alp, Northland, etc.

A la inauguración acudieron numerosos amigos de los socios del T1, que ofrecieron gran cantidad de cava y pastas a los visitantes. Posteriormente se fue a cenar a un local cercano, la Tazzina.

Desde aquí desear que esta nueva aventura tenga éxito y llene el vacío en material especializado de montaña en la comarca del Bages y próximas.


No hay comentarios: